Gasten feedback tijdens het verblijf

Dynamic feedback module

14-11-2019

Met de dynamische feedback module geeft de gast zijn mening, terwijl hij nog bij u is.De receptie krijgt de meldingen direct binnen en kan, indien nodig, snel actie ondernemen.
Een slechte feedback kan dus worden opgevangen én opgelost, zodat uw gast alsnog tevreden weggaat.De directie houdt middels de maandelijkse rapportage vinger aan de pols en ziet of de trend de juiste kant op gaat.

 

De feedback

De module start met een verwelkoming en een vraag die middels smiley’s met ‘niet blij’ ‘OK’ of ‘heel blij’ wordt beoordeeld.

Zeker bij ‘niet blij’ dien je direct actie te nemen!

Vervolgens kunnen meerdere vragen worden toegevoegd, die met 1 tot 5 sterren worden beoordeeld, of eventueel overgeslagen worden.
Na de laatste vraag is er ruimte voor opmerkingen, waarbij naam en kamernummer verplicht is. Als dat is gedaan komt een klikbare ‘sluitplaat’ die de gast doorstuurt waar u wilt.

Dat ziet er zo uit

De rapportage

Er is automatisch een maandelijkse rapportage, welke u middels een magic link ook op uw telefoon kunt bekijken.
In de rapportage staat o.a.:
• De klanttevredenheidsscore
• Het aantal feedbacks en ingevulde opmerkingen
• De score, per vraag
• Van deze maand, maar ook de voorafgaande maanden om de trend te zien

Dat ziet er zo uit

Call to action

De sluitplaat kan jullie ‘call to action’ naar de gast worden, of een teken van dankbaarheid voor het invullen van de feedback, bijvoorbeeld korting op een canal tour, die ze uiteraard bij jullie bestellen.

We hebben een aantal sluitplaten voorbereid, die zijn aan te passen naar uw smaak. Om ze te zien, klik de button.

GERELATEERD NIEUWS


QR code gebruiken

QR code gebruiken

Activeer de GuestCompass met een QR code en verminder het papiergebruik in het hotel. De camera van de telefoon kan de QR codes ...

KPN stopt met IDSN

KPN stopt met IDSN

Vanaf 1 september 2019 zal uw telefonie, alarm en/of fax niet meer functioneren indien u gebruik maakt van ISDN lijnen.

30 jaar online

30 jaar online

Wat betekent dit voor de toekomst van hospitality? Hoe is het vakantie en reisgedrag beïnvloed door internet? Wat is de consequentie ...

©® 2020 GuestCompass

©® 2020 GuestCompass