Dynamic feedback module

Gasten feedback tijdens het verblijf

Met de dynamische feedback module geeft de gast zijn mening, terwijl hij nog bij u is.De receptie krijgt de meldingen direct binnen en kan, indien nodig, snel actie ondernemen.
Een slechte feedback kan dus worden opgevangen én opgelost, zodat uw gast alsnog tevreden weggaat.De directie houdt middels de maandelijkse rapportage vinger aan de pols en ziet of de trend de juiste kant op gaat.

14-11-2019 | Maarten Spanjaart

De feedback

De module start met een verwelkoming en een vraag die middels smiley’s met ‘niet blij’ ‘OK’ of ‘heel blij’ wordt beoordeeld.

Zeker bij ‘niet blij’ dien je direct actie te nemen!

Vervolgens kunnen meerdere vragen worden toegevoegd, die met 1 tot 5 sterren worden beoordeeld, of eventueel overgeslagen worden.
Na de laatste vraag is er ruimte voor opmerkingen, waarbij naam en kamernummer verplicht is. Als dat is gedaan komt een klikbare ‘sluitplaat’ die de gast doorstuurt waar u wilt.

De feedback

De module start met een verwelkoming en een vraag die middels smiley’s met ‘niet blij’ ‘OK’ of ‘heel blij’ wordt beoordeeld.

Zeker bij ‘niet blij’ dien je direct actie te nemen!

Vervolgens kunnen meerdere vragen worden toegevoegd, die met 1 tot 5 sterren worden beoordeeld, of eventueel overgeslagen worden.
Na de laatste vraag is er ruimte voor opmerkingen, waarbij naam en kamernummer verplicht is. Als dat is gedaan komt een klikbare ‘sluitplaat’ die de gast doorstuurt waar u wilt.

De rapportage

Er is automatisch een maandelijkse rapportage, welke u middels een magic link ook op uw telefoon kunt bekijken.
In de rapportage staat o.a.:
• De klanttevredenheidsscore
• Het aantal feedbacks en ingevulde opmerkingen
• De score, per vraag
• Van deze maand, maar ook de voorafgaande maanden om de trend te zien

Call to action

De sluitplaat kan jullie ‘call to action’ naar de gast worden, of een teken van dankbaarheid voor het invullen van de feedback, bijvoorbeeld korting op een canal tour, die ze uiteraard bij jullie bestellen.

We hebben een aantal sluitplaten voorbereid, die zijn aan te passen naar uw smaak.

Om ze te zien, klik de button.

Nieuws

Dynamic feedback module

Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!

Gastbeleving

A guests’ appreciation of a hotel experience isn’t measured in gadgets. Waar draait gastbeleving dan wel om?

Studenten zonder sleutels

Woonstichting De Key en GuestCompass draaien momenteel een pilot met “keyless” deuren. Dankzij deze slimme deursloten openen studenten de deuren van hun wooncomplex én van hun eigen …  

Nieuws

Dynamic feedback module

Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!

Gastbeleving

A guests’ appreciation of a hotel experience isn’t measured in gadgets. Waar draait gastbeleving dan wel om?

Studenten zonder sleutels

Woonstichting De Key en GuestCompass draaien momenteel een pilot met “keyless” deuren. Dankzij deze slimme deursloten openen studenten de deuren van hun wooncomplex én van hun eigen …  

Contactmomentje

Laat je overtuigen in een persoonlijk gesprek

GuestCompass is het eerste online referentiepunt:
Relevant, snel, klein & eenvoudig; kennis en informatie beschikbaar als het nodig is. De start van uw online gastbeleving.

Meer over ons ›

Ons kantoor

Oudeweg 147
2031CC Haarlem
Nederland

Bel ons

Mail ons

©® 2020 GuestCompass

©® 2020 GuestCompass