Feedback module

Met onze feedback module laat uw gast weten hoe zijn / haar verblijf bevalt. Niet achteraf, maar nu, terwijl ze nog bij jou zijn.

Are you unhappy? Tell us. Are you happy? Tell the world!

 

Standaard functie v.a.

We zien veel dat gasten over bepaalde zaken niet willen ‘zeuren’ aan de receptie, maar toch wel achteraf een negatieve review geven. Deze gast meld dit soort, soms kleine, ongemakken wel in onze feedback module. De gast is nog bij je, dus je krijgt de kans het probleem van een niet blije gast direct op te lossen, waardoor deze heel blij wordt. En om up-sell te doen naar de blije gast.

Hoe werkt het?

Wij zetten de feedback in jullie webapp. Middels smiley en vragen geeft de gast zijn mening. Dat kan in 4 talen, NL/EN/DE/FR.

De feedback komt o.a. uit bij de receptie voor snelle actie, en eind van de maand is er een automatische rapportage voor het management team.

Kan ik zelf iets aanpassen?

De module wordt door ons aangemaakt en beheert, maar het type smiley en de vragen en sluitplaat kunnen wij helemaal voor jou aanpassen. 

We leggen hieronder uit hoe het werkt. Voor aanpassingen stuur het formulier naar ons toe. 

1. De smileys

Jij begroet jouw gast en vraagt deze hoe zijn verblijf bevat. Jouw gast geeft door een smiley te kiezen aan of hij / zij ‘niet blij’ / ‘blij’ / ‘heel blij’ is.

We hebben verschillende type smileys, hier kan je ze allemaal zien:

 

2. De vragen

Na de smileys kan je een paar vragen toevoegen.

Dat hoeft niet, maar als je het doet dan zijn alle vragen overal gelijk, ongeacht wat de gast vlak daarvoor heeft gedrukt. Je kan een niet blije gast dus géén andere vragen geven als een heel blije gast.

We raden je aan niet meer dan 3 vragen te stellen. Je kan kiezen uit deze vragen:

 

  1.  Bent u vriendelijk ontvangen?
  2. Bevalt uw kamer?
  3. Hoe bevalt het ontbijt?
  4. Bevallen de faciliteiten?
  5. Hoe bevalt ons personeel?
  6. Wat vindt u van onze WiFi?
  7. Hoe schoon was uw kamer toen u aankwam?
    Heb je een andere vraag? Je kan die middels het formulier doorgeven.

    2. De vragen

    Na de smileys kan je een paar vragen toevoegen.

    Dat hoeft niet, maar als je het doet dan zijn alle vragen overal gelijk, ongeacht wat de gast vlak daarvoor heeft gedrukt. Je kan een niet blije gast dus géén andere vragen geven als een heel blije gast.

    We raden je aan niet meer dan 3 vragen te stellen. Je kan kiezen uit deze vragen:

     

    1.  Bent u vriendelijk ontvangen?
    2. Bevalt uw kamer?
    3. Hoe bevalt het ontbijt?
    4. Bevallen de faciliteiten?
    5. Hoe bevalt ons personeel?
    6. Wat vindt u van onze WiFi?
    7. Hoe schoon was uw kamer toen u aankwam?

      Heb je een andere vraag? Je kan die middels het formulier doorgeven.

    3.  Sluitplaat

    Na het invullen van naam en kamernummer verstuurt de gast zijn mening.

    Nu komt er een klikbare plaat in beeld die klikt naar waar je wilt. Ideaal om de gast te bedanken voor zijn mening, of een upsell aan te bieden. 

    Waarschijnlijk blijven de vragen over langere periode hetzelfde, maar het kan wel heel nuttig zijn om af en toe de sluitplaat, met onderliggende promotie aan te passen. Je sluitplaat kunt u op een aparte pagina aanpassen, je komt daar door op de knop hieronder te klikken.

      4. De melding van de gast

      De feedback komt direct per email binnen waar jij wilt. Meestal is dat in elk geval de receptie, want zeker bij een niet blije gast is snelle actie cruciaal. Maar de FO / F&B en Housekeeping managers kunnen ook een email krijgen.

      Zie de screenshot hoe de melding er uit ziet.

      De maandelijkse rapportage kan elders heen.

      4. De melding van de gast

      De feedback komt direct per email binnen waar jij wilt. Meestal is dat in elk geval de receptie, want zeker bij een niet blije gast is snelle actie cruciaal. Maar de FO / F&B en Housekeeping managers kunnen ook een email krijgen.

      Zie de screenshot hoe de melding er uit ziet.

      De maandelijkse rapportage kan elders heen.

         

        Momenteel is deze feedback alleen voor intern gebruik, maar wij zijn wel bezig dit verder te ontwikkelen naar een real-time Guest Satisfaction widget voor b.v. op jullie website.

        Heb  je nog geen feedback module, of wil je iets aanpassen, stuur dan onderstaand formulier op.

        Feedback module formulier

        Keuze *

        Je krijgt nu een door ons uitgekozen sluitplaat. We raden aan deze aan te passen, klik hier 

        ©® 2020 GuestCompass

        ©® 2020 GuestCompass