Ideaal voor hotels

Online
Dichtbij
de gast

GuestCompass is dé tool voor communicatie met de gast tijdens het verblijf. Jullie eigen online kanaal, in plaats van een hotelapp of platform van een derde partij.

Wat we doen

Gastbeleving is de optelsom aan online en fysieke ervaringen die een hotelgast heeft vanaf het moment dat deze boekt tot na het uitchecken. Gastbeleving speelt zich dus ook online af, een plek die vaak vergeten wordt door hoteliers in hun strategie voor een optimale gastbeleving.

Communicatie

Maak online contact met je gast vanuit
je eigen naam, stijl en merk.

Dynamic Feedback

Een constructieve aanpak tijdens het verblijf voorkomt negatieve recencies achteraf.

Cross-sell

Verras en verbind de gast vlak voor aankomst en tijdens het verblijf en bied je diensten aan.

Keyless entry

Verlicht de druk op de receptie en geef gasten via hun mobiel direct toegang tot de kamer.

Kamermap

Digitaliseer de kamermap, altijd up to date en weg met het papier.

Web applicatie

GuestCompass is een webapp. Zonder iets te downloaden kan de gast via zijn telefoon, tablet of laptop alles raadplegen.

Online gastbeleving
is waardevol

Wie investeert in gastbeleving, merkt dat dit veel oplevert. Hotels hebben slechts een paar seconden om de binnenkomst-wow te bewerkstelligen, maar het effect is eindeloos.

Wat doen we anders

Guestcompass is geen app. Uit onderzoek blijkt dat een hotelgast niet bereid is om een app te downloaden voor een verblijf van 2 á 3 nachten. GuestCompass is daarom rechtstreeks via het internet benaderbaar. In het hotel of zelfs al voor aankomst.  Je hoeft niets te downloaden.

GuestCompass is ook geen merk. Wij faciliteren online contactmomenten voor jullie met jullie gasten. Vanuit jullie naam, stijl en merk. Dit is substantieel anders dan overige partijen in de markt, zowel in binnen- als buitenland.

Voorbeelden

Iedere GuestCompass bestaat uit losse ‘lego’ steentjes die je zelf kunt aanmaken, inrichten en plaatsen. Ook kunnen er timers op. Dus als er maandag markt is, dan staat er automatisch op maandag:  ‘vandaag is er markt’.

Het voordeel

Meer contact met de gast vanuit je eigen naam, stijl en merk. Minder papierverbruik. Minder negatieve recencies. Meer cross-sell opties.

Visie: Maak online persoonlijk
In plaats van big data, bots en standaardlijstjes gebruik je online voor echt contact.

Missie: Het eerste online referentiepunt zijn
Het startpunt, de eerste aanspreekplek voor de mensen die jullie willen verrassen en verbinden.

  • Branding + 30%
  • MINDER NEGATIEVE REVIEWS
  • MEER CROSS SELL

Wij verwachten niet dat u de kennis heeft van een ict-specialist of een webdesigner, of dat u er de tijd voor kunt maken. Daarom is Guestcompass voor iedereen Easy to use.

Hotels, hotelketens, zakelijke markt, leisure markt, groepen, jongeren, senioren, 1-ster of 5-sterren. Iedereen is overal altijd online met een eigen telefoon. Ook in uw hotel.

Koppeling
met pms

Indien er een koppeling is met jullie PMS, ontstaat de mogelijkheid om de regie te nemen over een groot gedeelte van de customer journey van jullie gast. Zowel voor, tijdens als na het verblijf. Vraag naar onze bestaande koppelingen en roadmap.

Koppeling
met pms

Indien er een koppeling is met jullie PMS dan ontstaat de mogelijkheid om de regie te nemen over een groot gedeelte van de customer journey van jullie gast. Zowel voor, tijdens als na het verblijf. Vraag naar onze bestaande koppelingen en roadmap.

Klanten zeggen

Van Den Burg tot Cadzand-Bad. Van Groningen tot Maastricht. Van Hengelo tot Haarlem.

Een fantastische fysieke ervaring voor de gast alleen is niet genoeg voor de totale gastbeleving. Hotels moeten ook zelf online de relatie met de gast aangaan om eigenaar te zijn van de gastrelatie. 

Bart Gorthmanns

Eigenaar, Strandhotel Cadzand-Bad

Het GuestCompass is een verlengstuk van onze hospitality en de manier van nu om te communiceren met onze gast tijdens zijn gehele verblijf en dat met een persoonlijke touch.

Lara van Poorvliet

Sales & Marketing manager, Hotel2Stay

Het is erg fijn dat alles snel aangepast kan worden. Zeker in openingsmaanden van een hotel waarin nog veel veranderingen plaatsvinden.

Jozien van der Wal

Marketing Manager, Van der Valk Amsterdam

Via de GuestCompass krijgen we vaak feedback van de gasten en kunnen sneller verbeterpunten oppakken.

Gerard de Vries

Eigenaar, Hotel Mijdrecht Marickenland

Pricing

Tot 100 kamers zijn er drie pakketten.
Klik hieronder om te zien welk pakket het best bij u past. Neem contact met ons op voor een offerte op maat bij meer dan 100 kamers.

Standaard:

1000 Wifi wallet cards  • Design tent card   • Digitale activatie    Eigen Favicon  • SSL ondersteuning   Maandelijkse analytics

Losse modules: €10 per maand    Setup per losse module: €100

Alle bedragen zijn exclusief b.t.w.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op. Gelijk antwoord? Bel dan direct met 085-2100 999

©® 2020 GuestCompass

©® 2020 GuestCompass