ideaal voor huisvesters

Online
Dichtbij
de student

De makkelijkste manier om met studenten te communiceren. Snel, simpel en live binnen twee maanden.

Wat we doen

De StudentCompass is het startpunt van de klantreis voor alle studenten. Van enkele weken voor aankomst, de aankomstdagen zelf, het verblijf tot de vertrekdagen.

Push berichten

Actuele informatie per gebouw: Morgen komt de glazenwasser, let op vandaag even geen water, vrijdag worden de goten schoongemaakt, etc. Altijd relevant.

Heldere communicatie

Gebruik whatsapp, chat of formulieren, integreer survey monkey of andere derde partijen zodat de communicatie altijd vanaf één punt komt. 

Bespaar veel tijd

Tot 80% besparing op e-mails, telefoontjes en verlichting van de receptie druk. Studenten gebruiken eerst de StudentCompass voordat ze contact opnemen. 

Kamertoegang

Helemaal handig, geef de student toegang tot de kamer via de StudentCompass. Volledig geautomatiseerde registratie en check-in. Ook handig voor de schoonmakers en het onderhoud.

Gebouw & locatie informatie

Naast de dynamische communicatie staat alle gebouw specifieke en omgevingsinformatie overzichtelijk op één locatie. Informatie die meebeweegt met de klantreis van de student.

App & Web

Voor iedere telefoon beschikbaar en voor alle laptops en computers. Volledig white-label en op maat gemaakt. Inclusief google analytics.

 

Voortdurend ontwikkelen met tijdelijke oplossingen

Flexibel en relevant, op maat gemaakt voor iedere locatie. 

Wat doen we anders

Jullie hebben natuurlijk al heel veel kanalen. De website, kamerboekingsite, online contract ondertekenen, email, telefoon, post en ook de receptie. Maar wat wij zien is dat studenten informatie slecht lezen en liever niet iets opzoeken. Ze krijgen graag het antwoord panklaar aangeleverd als zodra ze de vraag hebben.

GuestCompass is het eerste contactpunt voor de student. Valt er in oktober een groene enveloppe op de mat voor de waterschapsbelasting, dan zien ze in de GuestCompass meteen wat dat inhoudt. Scheelt weer een hoop emails en telefoontjes.

Voorbeelden

Gepland onderhoud, nood onderhoud, schoonmaak, huisregels, milieustraat, logee’s, wel of niet klussen, wifi, fietsenstalling, huursubsidie, overlast, en alle andere dagelijkse vragen van de huurders. 

Het voordeel

Idealis (5600 units): Live in twee maanden en een bereik van >50% van de doelgroep in drie maanden met een gemiddelde score van 7.

De student leest geen emails, zoekt informatie op de website niet op en wil antwoord op een vraag zodra deze vraag zich voordoet. StudentCompass is het eerste aanspreekpunt voor de student. Alle antwoorden vanuit één online plek.

De Key (7000 units): Tot 80% minder telefoontjes, emails en receptie bezoek. Toename van klanttevredenheid. Digitaal overzicht van alle pand informatie. Verhoging van de zelfredzaamheid van de student.

 

  • Telefoon naar klantcontact – 80%
  • vragen per email – 75%
  • Receptie bezoek – 50%

Wij verwachten niet dat u de kennis heeft van een ict specialist of een webdesigner, nog heeft u de tijd. Daarom is Guestcompass voor iedereen Easy to use.

Maak de verhuureenheden met StudentCompass KEYless en bespaar tot €75.600 per maand op sleutelmanagement (voorbeeld voor 5600 units).

Geen sleutels 

StudentCompass maakt het mogelijk om sleutelloos door het leven te gaan. Van de brievenbus tot de common room, de voordeur tot de slaapkamer. Geen aparte app nodige maar volledig geïntegreerd in jullie eigen StudentCompass en gekoppeld zodat er ook een automatische registratie en check-in plaatsvindt.

Ook handig voor de schoonmaak en alle partijen die het onderhoud doen. Jullie bepalen wie wanneer naar binnen mag. Voor directe aannemers maar ook de onderaannemers. Geen moedersleutels meer die kwijtraken of druppels die geprogrammeerd moeten worden. 

Geen sleutels 

StudentCompass maakt het mogelijk om sleutelloos door het leven te gaan. Van de brievenbus tot de common room, de voordeur tot de slaapkamer. Geen aparte app nodige maar volledig geïntegreerd in jullie eigen StudentCompass en gekoppeld zodat er ook een automatische registratie en check-in plaatsvindt.

Ook handig voor de schoonmaak en alle partijen die het onderhoud doen. Jullie bepalen wie wanneer naar binnen mag. Voor directe aannemers maar ook de onderaannemers. Geen moedersleutels meer die kwijtraken of druppels die geprogrammeerd moeten worden. 

Klanten zeggen

Vooral de push berichten schelen ons heel veel werk en maakt onze communicatie een stuk relevanter.

Na 18 maanden GuestCompass is de druk op onze receptie, telefonistes en het email verkeer met meer dan 80% afgenomen.

Warner Thijssen

Innovatie manager, De Key

Guestcompass is de uitkomst om digitaal onze UM-Guesthouse studenten te informeren. Als gebruikers van het eerste uur, al jaren dik tevreden!

Camille Nafzger

Housing Officer, Maastricht University

GuestCompass, bedankt voor jullie hulp! Echt heel fijn werken zo (zeker als er druk op staat)!

Elfie Kraetz

Klantbeheerder, SSH&

Binnen drie maanden na de start gebruikte al meer dan 50% van de studenten de app en scoorde het een 7.

Hellen Albers

Specialist marketing & communicatie, Idealis

Pricing

Prijzen op aanvraag, stuur ons een mail of bel voor een afspraak.

Wat kunnen wij voor u betekenen

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op. Kunt u niet wachten bel dan direct met 085-2100 999

©® 2020 GuestCompass

©® 2020 GuestCompass