
Integraties
GuestCompass is een open platform. Wij gebruiken onze eigen modus, maar je kan ook externe partijen integreren,
Standaard functie v.a.
Wij zijn het eerste contactpunt voor de gast/gebruiker. Je hoeft dus niet meer de gast naar ‘a’ te verwijzen voor de kamerinformatie, naar ‘b’ om een tafel in het restaurant te reserveren, naar ‘c’ voor ticketverkoop en naar ‘d’/’e’/enz. Nee, je verwijst gewoon naar je GuestCompass, waar alles in staat. Wij doen niet alles zelf. Wij verkopen geen tickets en boeken geen tafels. Waarschijnlijk hebt je daar al een partij voor. Dat maakt niet uit, omdat wij een open platform zijn kan je -de meeste- partijen, vaak geheel kosteloos, in ons platform toevoegen. Voor jouw organisatie verandert er niets, behalve dat jij alles makkelijker aan de gast/gebruiker kan meegeven.
Vanaf ons Basis pakket zijn de integraties beschikbaar. Bij Basis kan je er 4 toevoegen, bij Premium onbeperkt! Van onze kant zijn er geen kosten aan verbonden.

Tafel reserveringen
Jullie eten en drinken staat in de GuestCompass. Natuurlijk staat jullie eigen restaurant er extra prominent in. Het is dan wel zo prettig dat je gast ook direct zijn tafel kan reserveren. Daarvoor kunnen we jullie eigen reserverings widget, die ook op jullie website draait, gebruiken. Vanaf ons Basis abonnement is dit van onze kant zonder extra kosten. Zeker nu met de corona maatregelen is het prettig deze tafelreserveringen ook voor het ontbijt te gebruiken.
Ticket verkoop
Voor je persoonlijke aanraders in de omgeving gebruik je normaal gesproken onze centrale pagina’s. Maar misschien werk je wel samen met een bedrijf dat kaartjes voor je verkoopt. Je wilt de verkoop commissie natuurlijk niet missen. Dan kunnen we i.p.v. onze centrale pagina’s jouw ticket partner in de GuestCompass zetten.




Ticket verkoop
Voor je persoonlijke aanraders in de omgeving gebruik je normaal gesproken onze centrale pagina’s. Maar misschien werk je wel samen met een bedrijf dat kaartjes voor je verkoopt. Je wilt de verkoop commissie natuurlijk niet missen. Dan kunnen we i.p.v. onze centrale pagina’s jouw ticket partner in de GuestCompass zetten.



Tijden reserveren
Door Corona is het gebruik van bijvoorbeeld de sauna en gym ineens niet meer zo vrijblijvend. Daaruit ontstond de vraag om dit middels tijdsloten bij te houden.
Wij hebben een paar partijen gevonden die dit kunnen doen. Vanaf ons basis abonnement kan je deze integreren.
Wandel- en fietsroutes
Niet meer op een onleesbaar A4-tje, maar gewoon op je telefoon.
Én je weet direct waar je bent.






Wandel- en fietsroutes
Niet meer op een onleesbaar A4-tje, maar gewoon op je telefoon.
Én je weet direct waar je bent.



360 graden foto’s
Als er 360 graden foto’s zijn, van bijvoorbeeld een hotelkamer of een nog op te leveren woning, dan kunnen wij deze foto’s in de GuestCompass zetten. De gebruiker kan zo virtueel de hele kamer bekijken alsof hij er zelf is.
Parkeer modules
Waar beschikbaar kunnen we de parkeergarage’s live integreren zodat je altijd het dichtsbijzijnde plekje kan vinden.
Steden waar dit nu al werkt zijn:
- Amsterdam
- Delft
- Haarlem
- jouw stad?






Parkeer modules
Waar beschikbaar kunnen we de parkeergarage’s live integreren zodat je altijd het dichtsbijzijnde plekje kan vinden.
Steden waar dit nu al werkt zijn:
- Amsterdam
- Delft
- Haarlem
- jouw stad?


Facebook events
Geen dubbel werk, en toch altijd actueel!
Facebook heeft een afdeling met events. Als jullie hier zelf gebruik van maken, of jullie gebruikers op de hoogte willen stellen van een andere evenementengroep, dan kan deze in de GuestCompass worden geïntegreerd.