Marjolein van der Kaay zoekt het uit

Nieuws

Onze onderzoek en industrienieuwtjes lees je als eerste hier.

Wij zijn experts in online gastbeleving. We bieden je dan ook meer dan alleen een informatieplatform en techniek. Wij denken met je mee, en delen onze kennis. Zie hieronder verschillende artikelen.

Onder andere over hoe het hotel van de toekomst er uit ziet. Middels een panel van hotelexperts en een uitgebreide gasten enquête zoekt onze collega Marjolein het in tien delen voor je uit. Lees je mee?

Heeft je hotel nog een kamertelefoon in 2025?

Heeft je hotel nog een kamertelefoon in 2025?

Heeft de hotelkamer telefoon nog potentie in 2025 of belandt hij in de prullenbak? We analyseren trends, voor- en nadelen en polsen ...

Van Hospital-IT naar Hospitality!

Van Hospital-IT naar Hospitality!

Van Hospital-IT naar Hospitality! Door de coronacrisis is de nieuwe realiteit in de JacobKliniek in Haarlem niet anders dan bij de ...

Kun je in 2025 nog cash betalen in hotels?

Kun je in 2025 nog cash betalen in hotels?

Nee, meestal niet. Alleen hotels met veel internationale gasten accepteren nog contant geld. Zo blijkt uit onderzoek van GuestCompass.

Gebruikt je hotel nog een kamermap in 2025?

Gebruikt je hotel nog een kamermap in 2025?

Nee; hotelgasten informeer je beter en sneller digitaal en online, blijkt uit onderzoek van GuestCompass.

Het cruiseschip als voorbeeld

Het cruiseschip als voorbeeld

Covid-19, welke drie inzichten kunnen we overnemen van het cruise schip.

Dynamic feedback module

Dynamic feedback module

Krijg feedback van uw gasten terwijl ze nog bij u zijn. Are you unhappy, tell us, are you happy, tell it to the world!

Studenten zonder sleutels

Studenten zonder sleutels

Woonstichting De Key en GuestCompass draaien momenteel een pilot met “keyless” deuren. Dankzij deze slimme deursloten openen studenten ...

Sesam open u

Sesam open u

Uw gast opent de kamer met zijn of haar mobiel. Daarna zetten ze het licht aan en kiezen ze hun ideale temperatuur. Dit kan allemaal ...

QR code gebruiken

QR code gebruiken

Activeer de GuestCompass met een QR code en verminder het papiergebruik in het hotel. De camera van de telefoon kan de QR codes ...

Chat of whatsapp

Chat of whatsapp

De meeste online kanalen zijn gemaakt om te zenden. Denk aan websites en e-mail, maar ook Facebook en Twitter. Daarmee is een online ...

80% minder email, telefoon en bezoek

80% minder email, telefoon en bezoek

Na enkele maanden was al duidelijk dat GuestCompass een niche bood met betrekking tot studentencommunicatie. Na een week werd de test ...

Uitbreiding proef in de zorg

Uitbreiding proef in de zorg

In samenwerking met Bureauvijftig wordt na een proef op één locatie bij De Zorgboog het gebruik van de GuestCompass nu uitgebreid naar ...

KPN stopt met IDSN

KPN stopt met IDSN

Vanaf 1 september 2019 zal uw telefonie, alarm en/of fax niet meer functioneren indien u gebruik maakt van ISDN lijnen.

30 jaar online

30 jaar online

Wat betekent dit voor de toekomst van hospitality? Hoe is het vakantie en reisgedrag beïnvloed door internet? Wat is de consequentie ...

Voor wie

Voor wie

Wat is de toegevoegde waarde van online gastbeleving. Hoe ga je hiermee om als hotel, keten, B&B of short stay accomodatie.

Gastbeleving

Gastbeleving

A guests' appreciation of a hotel experience isn't measured in gadgets. Waar draait gastbeleving dan wel om?

Online gastbeleving

Online gastbeleving

GuestCompass stelt het hotel, van klein tot groot, en de werknemers in staat om ook online de gids te zijn voor de gast. Uit eigen naam

©® 2020 GuestCompass

©® 2020 GuestCompass