
Onze modules
GuestCompass is een white label platform. Zodat u op eigen kleur, stijl en merk zelf online contact maakt met uw gast / gebruiker. De mogelijkheden van GuestCompass zijn enorm.
Afhankelijk van het hotel, de gast en de tijd van de week kijken we wat de beste samenstelling is voor jullie. Uw GuestCompass verandert automatisch mee. We maken de GuestCompass door middel van onze eigen modules en integrateis met externe software partners.
De verschillende modules en integraties richten zich op: Gastbeleving, Feedback, Cross-sell & Efficiëntie.

Timers
Doordeweeks zijn er mogelijk meer zakelijke gasten. Terwijl op vrijdag de leisure gasten binnenkomen. De informatie die zij zoeken is niet gelijk. Jullie GuestCompass past zich automatisch aan. Afhankelijk van het tijdstip en dag van de week. Als er op dinsdag markt is dan staat er maandag: Dinsdag is er markt. Zo is de informatie altijd relevant. Zonder extra werk.
Keuze uit de keuze
Niet alle informatie uit de stad, provincie of het land hoeft in de GuestCompass. Het is een wisselwerking tussen on -en offline contactmomenten. Dus geen tien restaurant of café tips. Wat goed werkt is een keuze uit de keuze. Bijvoorbeeld: “Dit zijn drie restaurants waar wij graag eten. Zoekt u iets anders, loop dan even langs de receptie. We hebben nog meer suggesties.”




Keuze uit de keuze
Niet alle informatie uit de stad, provincie of het land hoeft in de GuestCompass. Het is een wisselwerking tussen on -en offline contactmomenten. Dus geen tien restaurant of café tips. Wat goed werkt is een keuze uit de keuze. Bijvoorbeeld: “Dit zijn drie restaurants waar wij graag eten. Zoekt u iets anders, loop dan even langs de receptie. We hebben nog meer suggesties.”


Feedbackmodule
Onder het motto: “Bent u blij vertel het de wereld, is er een probleem vertel het ons zodat we kunnen helpen.” Nodigen we de zeer tevreden gast uit om ook op tripadvisor een review achter te laten. Zo krijgt u 1 á 2 extra reviews per dag. Bent u geen fan van tripadvisor dan zet u het gewoon uit.
WhatsApp/IM/Chat
Online dichter bij de gast. Gebruik bijvoorbeeld WhatsApp. Ideaal om rechtstreeks via de receptie computers en hotel telefoonnummer met de gast te chatten. Maar ook Instant Messenger is mogelijk of externe chat software.






WhatsApp/IM/Chat
Online dichter bij de gast. Gebruik bijvoorbeeld WhatsApp. Ideaal om rechtstreeks via de receptie computers en hotel telefoonnummer met de gast te chatten. Maar ook Instant Messenger is mogelijk of externe chat software.


Wake up call
Via de wake-up call module kan de gast aangeven hoe laat zij gewekt willen worden. Het is geen wekker maar een email aanvraag die bij de receptie binnenkomt. Gebruiken jullie geen wake-up call bellijst dan kan de module natuurlijk uitgezet worden.
Text
Voor het schrijven van tekst en aanpassen van bestaande tekst. Werkt als een simpele tekst editor zodat iedereen er mee overweg kan, maar er zitten ook geavanceerde functies in om b.v. klikbare links in teksten te plaatsen of foto’s in het tekstblok te plaatsen.
Je kan per taal je eigen tekst ingeven. B.v. uitleg over een OV kaart is voor een Nederlander niet nodig, maar voor een tourist wel.






Text
Voor het schrijven van tekst en aanpassen van bestaande tekst. Werkt als een simpele tekst editor zodat iedereen er mee overweg kan, maar er zitten ook geavanceerde functies in om b.v. klikbare links in teksten te plaatsen of foto’s in het tekstblok te plaatsen.
Je kan per taal je eigen tekst ingeven. B.v. uitleg over een OV kaart is voor een Nederlander niet nodig, maar voor een tourist wel.


Foto’s
Een foto zegt meer dan 1000 woorden…
Foto’s zijn belangrijk om de webapp visueel mooi te houden of iets uit te leggen. We starten een nieuwe webapp met onze stock foto’s die we zoveel mogelijk door jullie eigen foto’s vervangen.
Later krijgen jullie zelf toegang om deze -geordend- zelf toe te voegen en bij te houden.
Wij raden persoonlijke en praktische foto’s aan. We geven daar graag meer tips over.
Forms
Om even snel een extra kussen aan te vragen of roomservice te bestellen hebben we onze eigen formulier module.
Voor uitgebreidere formulieren met of zonder database gebruiken we externe formulieren partners.






Forms
Om even snel een extra kussen aan te vragen of roomservice te bestellen hebben we onze eigen formulier module.
Voor uitgebreidere formulieren met of zonder database gebruiken we externe formulieren partners.


Ads
Voor upsell en cross-sell van bijvoorbeeld je zondag brunch, verkoop van museum tickets of fietsverhuur.
We maken gratis ook jouw advertentie.
Weeroverzicht
In samenwerking met Buienradar geven we een voorspelling weer voor de komende drie uur. Ook is er een weekoverzicht beschikbaar. Hier is ook de regenradar zichtbaar, tegenwoordig bijna onmisbaar. Het is mogelijk om speciaal deze pagina op een tablet of scherm in de lobby aan te zetten.






Weeroverzicht
In samenwerking met Buienradar geven we een voorspelling weer voor de komende drie uur. Ook is er een weekoverzicht beschikbaar. Hier is ook de regenradar zichtbaar, tegenwoordig bijna onmisbaar. Het is mogelijk om speciaal deze pagina op een tablet of scherm in de lobby aan te zetten.


YouTube
Als u het leuk vindt om met korte filmpjes de gast te verrassen. Dan kunnen deze ook worden opgenomen. Ligt het hotel iets verder van het openbaar vervoer dan is een filmpje een leuke uitkomst om te laten zien hoe je moet lopen. Maar ook achter de schermen in de keuken is mooi om te delen.
Kamertoegang & domotica
Integreer GuestConnect in de GuestCompass om zo toegang te geven tot de hotelkamer. Dit kan door middel van een koppeling met het PMS of als stand alone functie. Makkelijk voor de gast en meer contactmomenten voor het hotel. Daarnaast is het ook mogelijk voor de gast om via de GuestCompass de verlichting en de verwarming te bedienen. Allemaal in de webapp, dus zonder iets te downloaden.






Kamertoegang & domotica
Integreer GuestConnect in de GuestCompass om zo toegang te geven tot de hotelkamer. Dit kan door middel van een koppeling met het PMS of als stand alone functie. Makkelijk voor de gast en meer contactmomenten voor het hotel. Daarnaast is het ook mogelijk voor de gast om via de GuestCompass de verlichting en de verwarming te bedienen. Allemaal in de webapp, dus zonder iets te downloaden.


Room directory
TV kanalen, menukaarten, en nog veel meer. De hotel informatie map op de kamer, ook wel de ABC map genoemd. Met GuestCompass is al deze informatie digitaal. Dus mocht er iets wijzigen, dan verandert alles meteen mee. Geen noodzaak om weer te printen. Een mooie kostenbesparing op tijd en print. Daarnaast staat alle informatie op één punt voor zowel de gast als de werknemers.
Analytics
GuestCompass bereikt iedere gast in het hotel. Niet alleen de personen die bij jullie hebben geboekt. Dit geeft een dieper inzicht in de daadwerkelijke gast en de behoefte. Naast nationaliteit wordt zichtbaar wanneer welke informatie het meest belangrijk is. Het maandelijkse overzicht met opmerkingen van de gast geeft directe handvatten om het service niveau vandaag nog te verhogen.






Analytics
GuestCompass bereikt iedere gast in het hotel. Niet alleen de personen die bij jullie hebben geboekt. Dit geeft een dieper inzicht in de daadwerkelijke gast en de behoefte. Naast nationaliteit wordt zichtbaar wanneer welke informatie het meest belangrijk is. Het maandelijkse overzicht met opmerkingen van de gast geeft directe handvatten om het service niveau vandaag nog te verhogen.


Verschillende talen
Wanneer de gast gebruik maakt van jullie GuestCompass start deze automatisch in de taal van het operating systeem van de telefoon van de gast. Dus een Duitse gast krijgt de Duitse taal en Engelsen Engels. Mocht een taal niet aangeboden worden dan start het Engels.
GuestCompass is nu beschikbaar in deze talen:
Nederlands, Engels, Duits, Frans, Portugees, Spaans.
We blijven uitbreiden…
Externe koppelingen
De GuestCompass is de start van de online reis. Dus niet alle informatie hoeft in de GuestCompass. Via links kan de gast doorgestuurd worden naar relevante informatie. Zoals bijvoorbeeld het openbaar vervoer, attracties, evenementen of overige informatie. Ook is het mogelijk om te linken aan een telefoonnummer of email adres.






Externe koppelingen
De GuestCompass is de start van de online reis. Dus niet alle informatie hoeft in de GuestCompass. Via links kan de gast doorgestuurd worden naar relevante informatie. Zoals bijvoorbeeld het openbaar vervoer, attracties, evenementen of overige informatie. Ook is het mogelijk om te linken aan een telefoonnummer of email adres.


Handleidingen
Voor het gebruik van apparaten in de kamer liggen de papieren manuals in de kast. Nu kan digitaal in verschillende talen, met mogelijk ook een filmpje, ieder apparaat worden toegelicht. Zoals de kluis, de Nespresso machine, de airco/verwarming of zelfs de douchekraan. Hebben jullie ook appartementen dan kan het worden uitgebreid met keuken apparatuur en een was/droog combinatie.
Nieuws partners
Door middel van de iFrame module is het mogelijk om makkelijk te koppelen met andere websites of informatie kanalen. Zo werken we op Texel samen met de Texelse Courant voor het laatste nieuws in iedere GuestCompass op het eiland. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook jullie restaurant reserverings tool integreren of facebook events laten zien of de webcam.






Nieuws partners
Door middel van de iFrame module is het mogelijk om makkelijk te koppelen met andere websites of informatie kanalen. Zo werken we op Texel samen met de Texelse Courant voor het laatste nieuws in iedere GuestCompass op het eiland. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook jullie restaurant reserverings tool integreren of facebook events laten zien of de webcam.


Jullie aanraders
Via centrale pagina’s bieden wij lokale informatie aan voor al onze leden. Specifieke restaurants, café’s, musea , zwembad of andere algemene zaken kunnen jullie via ons platform rechtstreeks aanbieden. Staat er iets niet bij uit jullie buurt, dan vullen we het gewoon aan.
Een eigen Favicon
Iedere klant krijgt zijn eigen op maat gemaakte favicon. Zo is het mogelijk om ondanks dat het een webapp is toch een tegeltje op het beginscherm te zetten van de telefoon. Makkelijk voor intern gebruik en voor de vaste gasten.






Een eigen Favicon
Iedere klant krijgt zijn eigen op maat gemaakte favicon. Zo is het mogelijk om ondanks dat het een webapp is toch een tegeltje op het beginscherm te zetten van de telefoon. Makkelijk voor intern gebruik en voor de vaste gasten.