In GuestCompass ontmoeten technologie en gastvrijheid elkaar. Zoals onze naam al doet vermoeden, begon ons avontuur in de hospitality. Daar ontstond onze doelstelling: bedrijven de controle over hun gastrelatie teruggeven, via directe en relevante communicatie. Belangrijk, en niet alleen voor hotels. In élke sector is persoonlijk contact waardevol. Van huurder tot onderaannemer en van chauffeur tot cliënt: iedereen die bij je over de vloer komt, verdient het om als gast behandeld te worden.
Wat begon als een manier om hotels weer in controle te krijgen over hun gastencommunicatie, werd al snel een innovatief platform dat de manier waarop hotels en studentenhuisvesting communiceren transformeerde. Van slimme webapps tot QR-codes en slimmere sleutelbeheeroplossingen – GuestCompass heeft de gastbeleving steeds opnieuw verrast en verbeterd. Maar hoe kwam dit alles tot stand? Lees ons verhaal
Bij GuestCompass zijn we altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde mensen om zich bij ons team aan te sluiten. Interesse om bij te dragen aan gastvrije technologie? E-mail ons en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op!
ALWAYS the best user experience so everyone feels WELCOME
Ons doel is niet alleen toegang verlenen. Voor ons is toegang een middel om contact te maken