een logische stap

HET ‘smart’
Hotel

Aan het gebruik van moderne technieken in en rond een hotelkamer is iedereen al gewend. Nieuw is dat nu al deze componenten in één platform zijn gekoppeld;  zonder iets te downloaden, in de palm van je hand én gebruiksvriendelijk!

slimme functies

Maak het verblijf van je gast nog gemakkelijker door middel van slimme technologie. De GuestCompass webapp biedt de gast de volgende slimme functies:

Verduistering

Jaloezien en gordijnen direct bedienen vanuit de GuestCompass: open. dicht, omhoog, omlaag. 

Klimaat (HVAC)

Kamertemperatuur kan al door de gast worden ingesteld, voordat men op de kamer is.

Verlichting

Voorgeprogrammeerde buttons met scènes die tijdens een hotelverblijf voorkomen: opstaan, lezen, tv kijken, naar bed gaan.

DND / Schoonmaak

De Do Not Disturb functie op het slot instellen of schoonmaak aanvragen.

Online check-in / Keyless entry

Onnodige administratieve handelingen aan de receptie voorkomen en sleutelloze toegang verlenen tot het hotel en de kamer.

Verduistering

Jaloezieën en gordijnen direct bedienen vanuit de GuestCompass: open, dicht, omhoog, omlaag.

Klimaat (HVAC)

Kamertemperatuur kan al door de gast worden ingesteld,  voordat men op de kamer is.

Verlichting

Voorgeprogrammeerde buttons met scènes die tijdens een hotelverblijf voorkomen; opstaan, lezen, tv kijken, naar bed gaan.

DND / Schoonmaak

De Do Not Disturb functie op het slot instellen of schoonmaak aanvragen.

Online check-in / Keyless entry

Onnodige administratieve handelingen aan de receptie voorkomen en sleutelloze toegang verlenen tot het hotel en de kamer.

Verduistering

GuestCompass werkt met scenes, waardoor de verduistering en het lichtplan in de hotelkamers volledig op elkaar afgestemd zijn. Dit wordt op maat gemaakt per hotel en werkt op basis van KNX. 

Uiteraard kan de gast ook altijd alles zonder telefoon bedienen, dus met de knoppen in de kamer. 

Het perfecte klimaat

Iedere gast heeft een eigen voorkeur. Het perfecte klimaat bestaat daarom niet. Vanuit de GuestCompass kan een gast al van tevoren de temperatuur in de kamer inregelen en tijdens het verblijf steeds aanpassen.  

Licht bepaalt de sfeer

GuestCompass werkt met scènes, waardoor het lichtplan en de verduistering volledig op elkaar afgestemd zijn. Dit wordt op maat gemaakt per hotel en werkt op basis van KNX. 

Gebruik licht voor de ideale sfeer in de kamer. Laat de lampen langzaam aangaan bij binnenkomst, waarbij de combinatie met het  buitenlicht zorgt voor de ideale sterkte.

Do Not Disturb / Schoonmaak

Gasten kunnen zelf de Do Not Disturb-functie via de mobiel op het slot instellen of schoonmaak aanvragen. Ook als de gast buiten het hotel is kunnen ze de schoonmaak optie activeren.

 

Online check-in / Keyless entry

Verlicht de druk op de receptie en geef gasten via hun mobiel direct toegang tot de kamer en hotel.

Door middel van online check-in voorkom je onnodige administratieve handelingen en transacties aan de receptiebalie. Bovendien kunnen gasten sleutelloze toegang krijgen tot het hotel en de kamer.

Eigen look
and feel

Gastbeleving is de optelsom van online en fysieke ervaringen die een hotelgast heeft vanaf het moment dat deze boekt tot na het uitchecken.

Via GuestCompass krijgt de gast in jullie stijl en design regie over zijn eigen persoonlijke comfort. Zo wordt iedere gastervaring online marketingbrandstof voor jullie merk. 

Eigen look
and feel

Gastbeleving is de optelsom van online en fysieke ervaringen die een hotelgast heeft vanaf het moment dat deze boekt tot na het uitchecken.

Via GuestCompass krijgt de gast in jullie stijl en design regie over zijn eigen persoonlijke comfort. Zo wordt iedere gastervaring online marketingbrandstof voor jullie merk.

Wij verwachten niet dat u de kennis heeft van een ict-specialist of een webdesigner, of dat u er de tijd voor kunt maken. Daarom is Guestcompass voor iedereen Easy to use.

GUESTNOLOGY by GuestCompass

De toekomst begint vandaag met praktische oplossingen die gastservice verhogen en kosten verminderen. Technologie die RevPAR en gastbeleving verenigt.

In samenwerking met ABB & Instaver Systems

Klanten zeggen

Van Den Burg tot Cadzand-Bad. Van Groningen tot Maastricht. Van Hengelo tot Haarlem.

Een fantastische fysieke ervaring voor de gast alleen is niet genoeg voor de totale gastbeleving. Hotels moeten ook zelf online de relatie met de gast aangaan om eigenaar te zijn van de gastrelatie. 

Bart Gorthmanns

Eigenaar, Strandhotel Cadzand-Bad

Het GuestCompass is een verlengstuk van onze hospitality en de manier van nu om te communiceren met onze gast tijdens zijn gehele verblijf en dat met een persoonlijke touch.

Lara van Poorvliet

Sales & Marketing manager, Hotel2Stay

Het is erg fijn dat alles snel aangepast kan worden. Zeker in openingsmaanden van een hotel waarin nog veel veranderingen plaatsvinden.

Jozien van der Wal

Marketing Manager, Van der Valk Amsterdam

Via de GuestCompass krijgen we vaak feedback van de gasten en kunnen sneller verbeterpunten oppakken.

Gerard de Vries

Eigenaar, Hotel Mijdrecht Marickenland

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op. Gelijk antwoord? Bel dan direct met 085-2100 999