Tafel reserveringen

Jullie eten en drinken staat in de GuestCompass. Natuurlijk staat jullie eigen restaurant er extra prominent in.

Het is dan wel zo prettig dat je gast ook direct zijn tafel kan reserveren. Daarvoor kunnen we jullie eigen reserverings widget, die ook op jullie website draait, gebruiken.
Vanaf ons Basis abonnement is dit van onze kant zonder extra kosten.

Zeker nu met de corona maatregelen is het prettig deze tafelreserveringen ook voor het ontbijt te gebruiken.

Kunnen alle aanbieders worden geïntegreerd?

De meeste populaire aanbieders van tafelreserveringen zijn geschikt om geïntegreerd te worden. Hieronder volgen een aantal praktijk voorbeelden.
Weet je niet zeker of jou aanbieder geschikt is? Vraag het ons gerust.

 

Is de aanbieder een merk of white-label?

Zorg dat je altijd je eigen merk en naam naar voren kan brengen. Jullie zijn immers de eigenaar van de gastrelatie, niet de software-partij. Bovendien zijn verschillende merken en namen verwarrend voor je gasten. 

Voorbeelden

Er zijn vele aanbieders, wij hebben er uit onze klanten een paar uitgekozen die allen iets anders uitzien, ter illustratie. Bij sommige hebben we een link geplaatst naar het werkende live voorbeeld, dus dan kan je gelijk je tafeltje boeken als je wilt.
In dit overzicht nemen wij niet mee wat de kosten zijn van de aanbieders, noch hoe de reserveringen bij jullie intern binnenkomen, of ander gebruikersgemak aan jullie kant.

1. Formitable

De reserverings widget is aan te passen aan kleur, zodat deze altijd mooi binnen de webapp past.

Wij hadden een aantal klanten die zelf niet wisten dat ze de kleur konden aanpassen, laat staan hoe. Zij hebben ons toegang gegeven op hun Formitable dashboard, waarna wij dit voor hen hebben ingesteld en de widget op hun GuestCompass hebben ingesteld.

Je kan er voor kiezen hoe lang het duurt voordat de gast de pop-up ziet.

2. Etender

Deze ziet er in de GuestCompass vrij basic uit, als een kalender. Zodra je op een datum klikt gaan de vervolg stappen vanzelf.

De reserveringsmodule is qua kleuren geheel aan te passen.

Voordeel:
Etender is commissievrij – je betaald een vast bedrag per maand

    2. Etender

    Deze ziet er in de GuestCompass vrij basic uit, als een kalender. Zodra je op een datum klikt gaan de vervolg stappen vanzelf.

    De reserveringsmodule is qua kleuren geheel aan te passen.

     

    Voordeel:
    Etender is commissievrij – je betaald een vast bedrag per maand

    3.  Seat me / The Fork

    Kan gemakkelijk worden geïntegreerd.

    Het adres van het restaurant wordt iets groot weergegeven, wat in de GuestCompass sowieso eigenlijk overbodig (en dus storend) is, want vaak ben je er al. Algehele layout is niet helemaal top.

    Tijdens het maken van de reservering wordt je door Seat Me intern doorgestuurd door het systeem, een beetje dubbelop.

    Voordeel:
    SeatMe leest reserveringen uit van Iens, Tripadvisor en Google Reserve en je kan gratis starten (wel betaal je altijd commissie).

    4. Hospitality Intranet System

    Dit is een zeer uitgebreide reserveringsmodule, waar je, naast je restaurant bijvoorbeeld ook je zalen kunt beheren.

    Voor veel kleinere hotels zal deze té uitgebreid zijn. De module is heel mooi te integreren.

    Voordeel:
    Je kan dit programma gebruiken voor je hele F&B en Banqueting afdeling. Zeker voor je GuestCompass makkelijk om zo ook je vergaderingen te managen.

      4. Hospitality Intranet System

      Dit is een zeer uitgebreide reserveringsmodule, waar je, naast je restaurant bijvoorbeeld ook je zalen kunt beheren.

      Voor veel kleinere hotels zal deze té uitgebreid zijn. De module is heel mooi te integreren.

      Voordeel:
      Je kan dit programma gebruiken voor je hele F&B en Banqueting afdeling. Zeker voor je GuestCompass makkelijk om zo ook je vergaderingen te managen.

      Onze aanbeveling

      Alle bovengenoemde partijen kunnen wij zonder probleem integreren op ons platform. Maar er zijn er nog meer, zoals bijvoorbeeld Resengo en CM, waar dat ook prima mee gaat.

      Mogelijk hebben jullie een bestaande samenwerkingen met andere partijen die jullie reserveringen online afhandelen. We kijken graag samen naar de mogelijkheden om deze partij te integreren in jullie GuestCompass.
      Zo blijft er één online startpunt voor de gast; op jullie naam en in jullie stijl.

      Hebben jullie nog geen tafelreservering systeem, maar zijn jullie zoekend, dan helpen wij helpen je graag met een objectief advies.

       

      Wat kunnen wij voor u betekenen?

      Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op. Gelijk antwoord? Bel dan direct met 085-2100 999 of gebruik de chat functie rechts onderin.

      ©® 2020 GuestCompass

      ©® 2020 GuestCompass