Ideaal voor de zorg

Online
Dichtbij
uw client

Digitaliseer de klantreis met CareCompass in enkele weken. Eenvoudig voor de cliënt, verpleging en naasten. Een soepele stap van patiënt naar cliëntbeleving.

Wat we doen

Online contact is een steeds groter wordend onderdeel van de cliëntrelatie. Dit is de laatste weken ook nog in een stroomversnelling gekomen. Via CareCompass komen verschillende contactmomenten samen. 

Eén communicatiekanaal

Eén startplek voor de cliënt, mantelzorgers en naasten voor hun informatiebehoefte.

Combineer partijen

Verschillende kanalen via één medium. De receptie & kamermap tot Caren Zorgt.

Het weekschema

De agenda en activiteiten nu online voor iedereen toegankelijk. Zowel voor cliënt als naasten.

Leefregels & oefeningen

Een digitaal naslagwerk voor de cliënt en naasten. Om zo de leefregels & oefeningen te stimuleren.

Eigen identiteit

Voor en tijdens de revalidatie komt er veel op de cliënt af. Verbind cliënt en naasten vanuit uw merk.

Web applicatie

Een IT-project dat eigenlijk geen IT-project is. Binnen drie weken bent ook u online.

Online gastbeleving
is waardevol

CareCompass van GuestCompass vervangt niet de website, intranet of offlinekanalen, maar voegt een flexibele extra dimensie in de gastbeleving toe. De missende schakel in de communicatie met cliënt en mantelzorgers.

Wat doen we anders

GuestCompass vervangt niet de website, intranet of offline kanalen, maar voegt een flexibele extra dimensie in de gastbeleving toe. Het is de ontbrekende schakel in de communicatie met cliënt en mantelzorgers. Doeltreffend in zijn eenvoud en daardoor ook prima voor senioren te gebruiken.

De behandelaren gaan er ook mee werken, zodat na het verblijf in de kliniek de cliënten goed geïnformeerd blijven. Zo krijgen cliënten bijvoorbeeld toegang tot oefenschema’s met uitleg, filmpjes en leefregels.

Voorbeelden

Bijna elke zorginstelling worstelt met een versnipperd informatielandschap. Het tijdperk van info-multomappen op kamers is toch echt voorbij. Er kan zoveel meer en we willen zoveel meer om onze cliënten van de best mogelijke zorg te voorzien. Een digitaliseringsslag is niet alleen de toekomst, maar met de Coronacrisis ook de realiteit van alledag. 

Het voordeel

Sneller en beter communiceren.

Eenmaal in de kliniek kan de cliënt vanaf hun eigen smartphone of tablet gebruik maken van het platform. Bij de intake kunnen uw medewerkers de snelkoppeling op het device zetten; simpel en praktisch. Zo kan elke cliënt, op elk moment het antwoord op zijn vraag vinden en als de vraag er niet tussenstaat en meer gesteld wordt, dan wordt die informatie toegevoegd. De client is direct geholpen en goed geïnformeerd, zonder dat hij naar de receptie hoeft of kostbare tijd van de verpleging vraagt. Dat scheelt onze medewerkers bergen tijd.

  • Informeer naasten en mantelzorgers
  • Verkort de intake
  • naslagwerk voor collega’s

Wij verwachten niet dat u de kennis heeft van een ict specialist of een webdesigner, nog heeft u de tijd. Daarom is Guestcompass voor iedereen Easy to use.

Zo kun je op een klantvriendelijke wijze vragen beantwoorden en er tegelijkertijd voor zorgen dat medewerkers hun handen zoveel mogelijk vrijhouden voor extra drukke zorgtaken.

Koppelen
met derde partijen

CareCompass is een flexibele schil waar door middel van de iframe module er eenvoudig derde partijen aangeboden kunnen worden op de eigen CareCompass. Bijvoorbeeld Caren zorgt of parkeerinformatie van de gemeente of de reistijden van de bushalte voor de deur.

Koppelen
met derde partijen

CareCompass is een flexibele schil waar door middel van de iframe module er eenvoudig derde partijen aangeboden kunnen worden op de eigen CareCompass. Bijvoorbeeld Caren zorgt of parkeerinformatie van de gemeente of de reistijden van de bushalte voor de deur.

Klanten zeggen

Dit is het begin van de toepassingen. Er volgen uitbreidingen voor bijvoorbeeld de behandelaars, zodat de cliënten ook na het verblijf in de kliniek  goed geïnformeerd blijven.

Het werd het eerste ‘IT-project’ binnen onze stichting dat niet vanuit de IT-afdeling werd geregeld. 

Daan van Duin

Manager GRZ Jacob Kliniek , Stichting Sint Jacob

Pricing

Prijzen op aanvraag, stuur ons een mail of bel voor een afspraak.

Wat kunnen wij voor u betekenen

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact op. Kunt u niet wachten bel dan direct met 085-2100 999

©® 2020 GuestCompass

©® 2020 GuestCompass