De Wilmersberg

GuestCompass bezoekt

Bij GuestCompass houden we van ECHT contact! Vanuit deze gedachte bezoeken wij onze klanten ook fysiek. Zo zorgen we samen met de gebruiker dat je het maximale eruit haalt. Deze keer is Thomas op bezoek bij De Wilmersberg en spreekt met Leonie en Myrthe!

Wilmersberg

Op welke manier heeft GuestCompass jullie guestjourney verbeterd?

Wij gebruiken GuestCompass op dit moment vooral als online versie van de informatiemap die altijd op de kamers lag.
Daarnaast is het voor ons een manier om tijdens het verblijf feedback te ontvangen van de gast.

Welke specifieke functie van GuestCompass waardeer je het meest?

Momenteel is dat de functie om feedback te geven: op die manier kunnen we ter plekke en tijdens het verblijf inspelen op datgene wat de gast teruggeeft als feedback. Dat is voor ons heel fijn, omdat we op die manier problemen kunnen ondervangen en voor de gast heel fijn omdat we er zo alles aan kunnen doen om het verblijf naar wens te maken.

Hoe heeft het gebruik van GuestCompass jullie operationeel beinvloed?

Zoals gezegd gebruiken we het nu voornamelijk ter aanvulling op onze informatie voor gasten.
In de toekomst hopen we er ook meer upsells uit te kunnen halen en wellicht nog wat meer in te spelen op de beleving voor de gast.

Z1 P9110
Zwembad 2022 07 16 115127 jldr
Zwembad hangstoel
Fotoalbum4

Zou je GuestCompass aan andere hotels aanraden en waarom?

Gezien de nieuwe ontwikkelingen zouden wij het zeker aanraden. Er is veel mogelijk, voornamelijk ook om bij te dragen aan de beleving van de gast. Verder is het fijn dat de lijnen met jullie kort zijn, waardoor we bij vragen snel met jullie kunnen schakelen.

GuestCompass