‘Bij het woord ‘gast’ denk je misschien aan een hotel of restaurant. Maar iemand die een woning huurt of een monteur die in een technische ruimte moet zijn, is ook te gast.
Huurders, cliënten, onderaannemers of monteurs: dankzij GuestCompass geef je iedereen een warm welkom. We geven je de grip op de relatie met je gasten terug, doordat je weer écht contact met ze kunt maken.
'Maar laten we ze eerst zo slim mogelijk binnenlaten!’
Geef iedereen toegang die naar binnen moet en mag. Slim, gebruiksvriendelijk en veilig. Geen gedoe meer met (moeder)sleutels, pasjes of pincodes. Je hebt alleen je telefoon nodig.
Dankzij relevante, actuele en persoonlijke communicatie neem je de controle terug over de relatie met je gast. Van logees tot huurders, van chauffeurs tot monteurs. Met GuestCompass maak je contact.
Jij bepaalt wie waar naar binnen mag, en wanneer. In ons overzichtelijke dashboard neem je de controle over je toegangspunten terug – én zie je precies wie er komt en gaat.
Uitleg over het sluit-systeem, een check-list voordat toegang geldig is, toegang door middel van een enkele code of eerst een set veiligheidsvragen? Allemaal mogelijk met onze briljant gestroomlijnde registratie module. Alles op maat voor de beste ervaring.
Is een ruimte schoon, zijn uw gasten tevreden? Deze informatie is voor iedere organisatie van groot belang voor een succesvolle en efficiente operatie. De feedback module maakt het de gebruiker makkelijk om relevante informatie snel te delen.
Door de integratie met het PMS bieden we altijd relevante informatie aan. Ons platform wordt persoonlijk en intelligent, zodat gasten roomservice kunnen bestellen zonder hun naam of kamernummer in te vullen.
De mogelijkheden in de communicatiemodule zijn eindeloos, variërend van een digitale kamermap en formulieren tot het uploaden van foto's, reserveringen en integratie met de TripAdvisor API. Deze functionaliteiten kunnen al dan niet gebruikt worden, afhankelijk van de specifieke wensen.
Pushberichten vormen een krachtig communicatiemiddel om in contact te blijven met jullie gebruikers. Met onze push-inbox kunnen gebruikers gemakkelijk de laatste berichten van de afgelopen 30 dagen bekijken.
Toegangslog, paginabeoordelingen, slotbatterijstatus, gebruikersregistratie en aankomstinformatie zijn essentieel voor een efficiënte organisatie. De gegevens zijn beschikbaar op verschillende rechtenniveaus, afhankelijk van de doelgroep en toepassing.
We bedienen diverse sectoren zoals hotels, vakantieparken, wooncorporaties, studentenhuisvesters, (kritische) infrastructuur, transport en zorg. Onze oplossing is klant- en sectorspecifiek.