Bij GuestCompass houden we van ECHT contact! Vanuit deze gedachte bezoeken wij onze klanten ook fysiek. Zo zorgen we samen met de gebruiker dat je het maximale eruit haalt. Deze keer is Thomas op bezoek bij The James met Esmeralda!
Wij verwijzen de gasten bij het inchecken actief naar GuestCompass op zowel onze gepersonaliseerde stadskaart, sleutelkaart en tablet in de lobby, waardoor gasten GuestCompass gemakkelijk kunnen vinden en op de meest voorkomende vragen al hun antwoord krijgen door de getoonde informatie.
Op kleinere schaal is het vaker voorgekomen dat op drukke momenten aan de receptie de gast ons telefonisch niet heeft kunnen bereiken en vanwege GuestCompass toch de mogelijkheid heeft gekregen om direct een late check-out bij te boeken. Op grotere schaal heeft GuestCompass meer feedback en daarmee ook reviews via TripAdvisor opgeleverd omdat wij op de homepage om een beoordeling vragen die doorgelinkt staat naar TripAdvisor.
Jazeker, het is een extra tool om de guestjourney van de gast te verbeteren. Op de eigen hotelwebsite wil je niet te veel informatie plaatsen die niet relevant is voorafgaand aan het verblijf. Hoe een kluis werkt, de tv of waar ze het beste kunnen lunchen is pas tijdens het verblijf van toepassing waardoor GuestCompass een ideaal platform is om de gast uitgebreider te kunnen informeren.