Uw gast opent de kamer met zijn of haar mobiel. Daarna zetten ze het licht aan en kiezen ze hun ideale temperatuur. Dit kan allemaal met de GuestCompass van Pier 7. Online contact met de gast in je eigen huisstijl en merk.
Vlissingen. Pier 7 is een zandpaviljoen met hotelkamers die onder de boulevard van Vlissingen zijn gebouwd! Alle hotelkamers komen uit op het strand. Een gast stapt vanuit zijn hotelkamer zo in het zand, uniek in Nederland.
Naast het eerste contact krijgt een gast bovendien handige hotel- en omgevingsinformatie, een digitale receptie, online kamermap, toegang- en kamerbediening en nog veel meer. Met slechts één druk op de knop. Die GuestCompass omgeving sluit helemaal aan bij de bijzondere stijl en merkbeleving van Pier 7.
Enkele dagen voor aankomst krijgt iedere gast van Pier 7 via e-mail een uitnodiging om in hun GuestCompass de mobiele sleutel te activeren. Een mooi, eerste contactmoment die de gast alvast warm maakt voor zijn of haar verblijf. De gast stapt als het ware al het hotel in terwijl ze nog thuis op de bank zitten.
De mogelijkheid tot het openen van een deur met een telefoon bestaat al enkele jaren. Zowel voor thuis als in hotels. Het wordt door hotels en hotelgasten echter nog nauwelijks gebruikt. Dat is een gemiste kans, want het biedt veel gebruiksgemak en de mogelijkheid om de customer journey naar je toe te trekken.
Bij Pier 7 werken we samen met HOTEK en ABB. Hotek levert de cloud ready sloten die we koppelen op ons platform zodat de sleuteltoegang vanuit de GuestCompass mogelijk wordt. De kamer domotica, door ABB, is op basis van KNX, een open standaard voor gebouwautomatisering.
Het GuestCompass authenticatie platform GuestConnect is slot onafhankelijk. We kunnen bijna elk elektronisch slot aansturen en dat geldt zowel voor bestaande situaties als voor nieuwbouw. Een hotel is daardoor niet afhankelijk van een bepaald merk of van de app die bij het merk sloten hoort.
Het openen van de deur en bedienen van de kamer domotica met webapp in plaats van een app is uniek. De gast hoeft dus niets te downloaden of te installeren.
In GuestCompass, technology and hospitality converge. As our name suggests, our journey began in the hospitality sector. It was there that our mission took shape: to empower businesses to regain control over their guest relationships through direct and relevant communication. This is important, not only for hotels but for every industry where personal interaction is valuable.