Over HOTEK
Hotek heeft een unieke propositie met het aanbod van digitale sloten in de cloud. Deuren openen zonder dat er een app gedownload hoeft te worden, ideaal voor de leisure markt. Bovendien ook een stuk veiliger dan Bluetooth oplossingen. Klik hier voor meer informatie over Hotek.
GuestCompass bied in samenwerking met Hotek een volledig geautomatiseerd proces, gekoppeld met het PMS, voor het uitdelen van de digitale sleutel.
Toegang als middel om contact te maken, in plaats van alleen voor het openen van deuren.
Bij het inchecken ontvangt de gast een e-mail met een magische sleutellink. Met één klik betreedt de gast jullie custom GuestCompass, met een slider als sleutel, zonder download.
De gast ontdekt de kamermap, roomservice, contactgegevens, de omgeving en laat weten hoe het gaat - alles in de palm van hun hand.
Voordat de gast in het hotel aankomt, zijn er al talloze online contactmomenten geweest met verschillende partijen en tools (e.g. Booking, Tripadvisor, Chat).
Maar niemand begrijpt en vertegenwoordigt jullie belangen zoals de GuestCompass dat doet. Volledig op maat, afgestemd op jullie eigen kleur, stijl en design. Zo weet de gast altijd precies bij wie hij of zij verblijft.
De combinatie van GuestCompass en Hotek levert een buitengewone gastervaring op, aangezien het niet vereist is om in te loggen bij app stores om een applicatie te downloaden en je te registreren. De gast hoeft alleen op de magische link in de email te klikken en ze kunnen hun kamer openen.
Het GuestCompass CMS en dashboard bieden volledige controle en inzicht, zowel voor de toegang van gasten als voor personeel of externe partijen. Hiermee kan nauwkeurig beheerd worden wie, wanneer en waar toegang verkrijgt.
In gevallen waarbij iemand voor een gesloten deur staat, kan deze deur op afstand worden geopend. Daarnaast kunnen sloten worden aangestuurd op basis van timers en is er inzicht in de batterijstatus.
Je hebt zelf de controle over wanneer gasten toegang krijgen via hun mobiele telefoon, wat handig is voor situaties zoals groepen die op rekening betalen of vaste gasten. Dit resulteert in aanzienlijk minder druk op de receptie, waardoor er meer tijd is om persoonlijk contact te leggen met gasten die daar behoefte aan hebben.
Bovendien wordt alle benodigde informatie nu digitaal gedeeld met de gasten, waardoor de traditionele kamermap overbodig wordt. Zelfs de roomservice wordt gemakkelijk online besteld.
De check-in van de gast gaat altijd via het PMS. Kijk onderaan de integratie pagina om te zien met welke PMS-en we op dit moment gekoppeld zijn. Indien het PMS zelf check-in mogelijkheden aanbiedt dan kan de gast automatisch inchecken. Vaak gebeurt dit alleen op basis van de volledige betaling. Mocht het PMS geen zelf check-in optie hebben dan kunnen de gasten door de receptie worden ingecheckt zodra de kamer gereed en inspected is.
De receptie bepaald dan wie in een keer door kan lopen en wie ze graag toch even willen zien aan de balie.