Overzicht van de pakketten en modules
Met onze modules stroomlijnt u niet alleen uw operationele processen, maar zorgt u er ook voor dat de gasten zich thuis voelen. Van snelle bestellingen tot handige aanbevelingen - GuestCompass maakt gastvrijheid eenvoudig en effectief.
Bekijk de vier pakketten:
1440 reviews per jaar, voor een hotel met 60 kamers.
Als hotelier is het belangrijk om de tevredenheid van jullie gasten te waarborgen tijdens het verblijf. GuestCompass biedt een automatisch startpakket dat naadloos integreert met het PMS. Met deze Feedback module kunnen gasten gemakkelijk aangeven wat er beter kan tijdens het verblijf, zonder dat ze hun naam of kamernummer hoeven in te vullen. Dit stelt jou in staat om direct actie te ondernemen en de gastervaring te verbeteren. Met GuestCompass zal geen enkele gast ontevreden vertrekken en zullen de Google, Booking.com en Tripadvisor scores automatisch toenemen. Start met het Feedback pakket en verhoog de tevredenheid van jullie gasten en daarmee het succes van het hotel.
Dit pakket is alleen beschikbaar voor de huidige gekoppelde PMS-en. Bekijk de lijst op de Integraties pagina.
Krijg feedback tijdens het verblijf. Op deze manier kun je eventuele problemen snel aanpakken. Gebruik de smiley's of toch liever sterren, stel één vraag of ga de diepte in. "Is er behoefte aan meer vegetarische gerechten?" "Zijn de gasten blij met de badkamervoorzieningen?" Je hoeft nu niet meer te raden, binnen enkele weken heb je genoeg data om een beslissing te nemen. Tevreden gasten kun je vragen om een beoordeling op Google of TripAdvisor achter te laten. Minder tevreden gasten geven de feedback via e-mail of het dashboard.
Als het gekoppeld is aan het PMS, hoeven gasten niet in te loggen om zichzelf te identificeren. De feedback module is eigenlijk een volledig stand-alone product. Daarom wordt deze in het eerste pakket ook zo aangeboden. Een after stay template is ook mogelijk.
De eerste 5 modules.
Het ideale pakket om, in aanvulling op de feedback module, de gast mee te nemen in jullie online verhaal. Versterk je brand, en herstel jullie positie als het eerste online contactpunt voor de gast. Met een fantastisch design wordt de guest journey verlengd tijdens het verblijf en kan al het papier van de kamer. De kamermap is nu ook online en altijd up to date. GuestCompass zet de webapp klaar met de gewenste informatie, daarna is er volledig eigen beheer voor de inhoud. Bekijk hieronder de vier modules die ook in dit pakket zitten.
Een koppeling met het PMS is optioneel.
Met behulp van de tekstmodule kun je de inhoud van de velden zelf bepalen. Terwijl je schrijft, zie je direct het resultaat. Met de editor kun je de lay-out bewerken totdat deze naar wens is.
Klik vervolgens op de vertaalknop en de vertalingen van de ingestelde talen worden automatisch weergegeven.
De GuestCompass foto slider wordt geleverd met een geavanceerde foto-editor, waardoor je foto's altijd in de juiste stijl en kleur zullen zijn. Hiermee kun je jouw foto's bewerken tot ware kunstwerken en zelf de timer instellen om een verhaal te vertellen in enkele seconden en je gasten te verrassen.
Bovendien kun je de slider zowel van boven naar beneden als van links naar rechts laten bewegen.
Er is een directe koppeling met de weer API van openweathermap. Op basis van de GPS locatie laten we het actuele weer en de voorspelling zien. Er is een grote en een kleine weer module om uit te kiezen in de GuestCompass.
Voor een uitgebreide verstrekking van informatie aan de gast over F&B en alle andere aspecten van de kamermap is de pagina-module onmisbaar. Jullie leveren de benodigde informatie aan en wij zetten alles klaar zodat jullie met een vliegende start beginnen. De inhoud kan tot vier talen worden aangeboden met automatische vertaling. Doordat het online is, kun je gemakkelijk het meest relevante bovenaan zetten, in de zomer hoe de airco werkt en in de herfst dat er een paraplu staat bij de receptie.
Het aantal pagina's is onbeperkt, dus vertel jullie verhaal en maak de gast onderdeel van deze reis.
De modules 1 t/m 10.
Voor hotels die een uitgebreid scala aan diensten bieden aan hun gasten, variërend van een brasserie tot een restaurant, van wellness tot fietsverhuur, en van roomservice tot lokale informatie. De volledige guest journey tijdens het verblijf wordt gepresenteerd in de eigen kleur, stijl en design, waardoor jullie merk opnieuw in de schijnwerpers komt te staan! Het overstappen naar andere software voor roomservice, bestellingen of reserveringen is nu moeiteloos. Hierdoor blijft flexibiliteit behouden bij het kiezen van andere dienstverleners, en voor de gast is de guest journey altijd consistent en eenduidig.
Een koppeling met het PMS is optioneel.
Gebruik onze digitale post-its om de gast te verrassen en verbinden. Vertel over de bijenkorf op het dak en jullie eigen honing, of deel de leukste weetjes uit de buurt. Deze module biedt vele mogelijkheden om de inhoud dynamisch en speels te presenteren en zo de gast onderdeel te laten zijn van jullie unieke ervaring.
Wij adviseren graag over de mogelijkheden en opties van deze module.
Ontdek de actuele informatie over de omgeving! Wil je weten of dat leuke restaurant op maandag open is of hoe laat het museum sluit? Tripadvisor heeft alle recente details. Met onze GuestCompass API-koppeling kun je op basis van jullie GPS-gegevens zelf selecteren welke aanbevelingen van Tripadvisor het beste passen bij jullie gasten. Kies uit restaurants en uitjes waar jullie enthousiast over zijn, en bied zo de perfecte selectie aan.
Alles gebaseerd op jullie eigen ervaringen.
Onmisbaar voor upsell mogelijkheden en om reserveringen of bestellingen op te nemen. Creëer formulieren op maat via onze API koppeling met Jotform.
Voor partijen die al gebruikmaken van reserveringssoftware zoals Resengo, The Fork, of roomservice via Jamezz of Butlaroo, is deze module perfect. De gast heeft één online startpunt, volledig in jullie eigen kleur, stijl, en design. Indien de PMS koppeling actief is hoeft de gast bij Jamezz of Butlaroo niet eens de naam of kamernummer door te geven. Optimale service!
Het is eenvoudig om van softwarepartner te wisselen zonder dat de gast dit merkt, wat wel zo prettig is. Jullie sociale media wordt geïntegreerd en als jullie Lacoly of RUNNR gebruiken, kunnen de mobiele sleutels ook op deze manier worden uitgedeeld.
Voor het delen van filmpjes over het hotel, de omgeving of de staff. Ook handig om handleidingen toe te voegen voor de apparaten op short stay kamers of appartementen. Via de YouTube module kunnen filmpjes die bij YouTube gehost worden makkelijk in jullie GuestCompass gepresenteerd worden.
Kunstmatige intelligentie maar dan wel vanuit jullie visie en boodschap die jullie willen overbrengen. De informatie van het hotel is opgeslagen op onze servers. Via de AI module kan deze onsloten worden naar de gast toe. Zo kan de gast in zijn eigen woorden en eigen manier bepalen wat voor hun het meest relevant is.
Door de integratie met het Property Management System (PMS) wordt de GuestCompass naadloos geïntegreerd in de gastreis. De gast wordt persoonlijk verwelkomd bij naam, nog voor aankomst kunnen upsell-mogelijkheden worden aangeboden, en tijdens het verblijf kan de gast feedback geven of bestellingen plaatsen zonder de noodzaak van een naam of kamernummer. Zelfs na het verblijf kan de after-stay enquête eenvoudig worden verstuurd.
Hoewel de PMS-koppeling essentieel is bij het gebruik van de mobiele sleutel, raden wij het ook aan voor een optimale gastbeleving als er geen gebruik wordt gemaakt van mobiele sleutels.
De ultieme manier om nauw betrokken te zijn bij de gast is door de smartphone als sleutel te gebruiken voor de hotelkamer. Hierdoor ontbreekt het de gast aan niets en zijn ze altijd op de hoogte van wat er speelt tijdens hun verblijf. Wanneer de gast 's middags na een dag in de stad zijn hotelkamer opent, ziet hij meteen dat er een wijnproeverij plaatsvindt bij de borrel of dat er een plek vrij is in het restaurant.
Met de geïntegreerde mobiele sleutel in jullie GuestCompass is dit de meest natuurlijke manier om de gast te verrassen, te verbinden en te verblijden. Het gebeurt allemaal in jullie eigen stijl, kleur en merk, waardoor het online gastcontact plaatsvindt waar het hoort: in het hotel.
Beheert u meerdere hotels met mogelijk meerdere formules? Samen bespreken we of elk hotel een eigen stijl moet hebben, of uniformiteit de voorkeur heeft. We onderzoeken of informatie centraal wordt beheerd of dat hotels op decentraal niveau toegang nodig hebben.
Daarna kijken we welke modules het meeste toegevoegde waarde bieden per hotel. Op basis van deze inzichten creëren we een op maat gemaakte oplossing die perfect aansluit bij uw visie en de unieke eisen van elk hotel. Neem contact op om de ideale formule vinden voor uw succes in de hotelindustrie.
sales@guestcompass.nl