Techniek en logistiek

Overzicht en controle

Van elektriciens tot loodgieters en van cv-monteurs tot transporteurs: onderaannemers die dagelijks toegang tot technische ruimtes nodig hebben. De continue uitgifte en inname van fysieke (moeder)sleutels is onoverzichtelijk en onveilig. 

Dankzij het keyless entry-systeem van GuestCompass neem je de regie terug over sleuteluitgifte, toegangsrechten, deelbeheer en compliance. En de online omgeving van GuestCompass geeft inzicht in het komen, staan en gaan van subcontractors.

Vraag demo aan

Voordelen

Ontdek de voordelen van GuestCompass voor onderhoud en logistiek

Decentraliseer

Via GuestCompass decentraliseer je het sleutelsysteem: jij geeft subcontractors digitale toegangssleutels, zij zorgen dat die bij de juiste technicus, klusjesman of chauffeur terechtkomen – zónder steeds maar heen en weer te rijden. Dat is sneller en efficiënter dus een grote besparing. Met GuestCompass is de juiste sleutel altijd op de juiste plek.

Hou het overzicht

Als opdrachtgever wil je inzicht houden in het reilen en zeilen van onderaannemers. GuestCompass geeft dat: het platform geeft direct inzicht welke onderaannemers waartoe toegang hebben en hoeveel sleutels gebruikt zijn. Door middel van aanpasbare rechtenstructuren, is toegang makkelijk verleend én weer ingetrokken.

Meer over digitale toegang

Wees compliant

Om dagelijks toegang te verlenen tot technische ruimtes, is het nogal eens nodig om aan (lokale) wet- en regelgeving te voldoen. Met GuestCompass ben je er zeker van dat de sleutel- en toegangsrechten op orde zijn, zodat alleen technici met de juiste kwalificaties binnenkomen.

Integreer werkprocessen

Integreer informatie over de locatie van de technische ruimtes of laat monteurs of chauffeurs foto's maken voor en na het werk. Ook is het mogelijk om veiligheidsvragen toe te voegen voordat toegang wordt verleend. Met een custom app zijn de mogelijkheden eindeloos.

Wat onze klanten zeggen

Specifieke wensen die ik had omtrent de lay-out werden zonder problemen geïmplementeerd. Zo heb je gewoon echt je ‘eigen app’ als hotel, zonder dat de gast daar een fysieke app voor hoeft te downloaden.

Juliette Hilders - Van der Valk Hotel Sassenheim
Marketing -en communicatie manager

Dankzij GuestCompass beheren onze contractpartijen nu zelf de toegang van hun monteurs tot de technische ruimten. Er is altijd toegang en er zijn nooit meer sleutels kwijt. Dat bespaart veel tijd en geld en levert een enorm gemak!

Jeroen Rous - Lieven de Key, Amsterdam
Programmamanager Innovatie

Shifting from physical keys, tags or tokens to mobile phone access is a significant undertaking. GuestCompass supported us at every step, understanding it is not just about technology but also about people.

Sunniva Roux - Anker STI, Oslo
Housing Director

Specs en features

App én web

GuestCompass is als app én webapp beschikbaar. Net zo makkelijk te gebruiken op een telefoon, laptop of tablet. Door de lay-out is het ook zeer gemakkelijk in gebruik voor iedereen.

Alle informatie op één plek

Elke technische ruimte is anders. Welke ingang moet je hebben, waar zit de hydrofoorpomp en waar moet je voor oppassen? De monteur vindt het in GuestCompass.

Integraties

Van facturatie tot asset management en werkbriefjes: GuestCompass integreert met andere systemen. We bespreken graag de opties.

 

De key technische deuren
De key technische deuren locaties
De key technische deuren kralenbeek

Zelf finetunen

We maken de app op maat voor jouw organisatie. Daarna pas je alle informatie en content makkelijk zelf aan. En nee, daar hoef je geen programmeur voor te zijn. 

Doorlopende ondersteuning

Even niet duidelijk hoe je dat ene tekstvak aanpast, of waarom monteurs informatie van een ander pand te zien krijgen? Eén mail of belletje en we helpen je verder.

Meertalig

Aannemers uit alle windstreken? Geen probleem: GuestCompass biedt een meertalige online omgeving én automatische vertaalfunctie.

Neem contact op

Bel René

Bel René

Bel +(0)85 - 2100 999

sales@guestcompass.nl

Naamloos 105

Of laat ons contact opnemen

Wat staat bij jullie op de prioriteitenlijst; is het meer contact, mobiele toegang of minder email en papier?

GuestCompass