Altijd dicht bij je huurders

Voor studenten

Eenvoudig, snel en duidelijk met bewoners communiceren is voor een huisvester van onschatbare waarde. Zó maak je contact. Maar GuestCompass doet méér: dankzij keyless entry zijn toegang, sleutelbeheer en huurmutaties geen hoofdpijndossiers meer, maar een fluitje van een cent. 

Als verhuurder wil je dicht bij je huurders staan: om vragen te beantwoorden, hulp te bieden of gewoon een fijne huisbaas te zijn. Met GuestCompass ben je altijd dichtbij.

Vraag demo aan
44.000
dagelijkse gebruikers
35.000
dagelijkse deuropeningen
1.000
push berichten per jaar

Voordelen

Ontdek de voordelen van GuestCompass voor huisvesting.

Directe lijn met huurders

De lift is stuk, de loodgieter staat voor de deur of het internet ligt er even uit. Voor huurders aanleiding genoeg om meteen de telefoon te pakken. Dankzij GuestCompass is dat verleden tijd: breng bewoners in een paar clicks op de hoogte van geplande werkzaamheden, activiteiten of andere relevante informatie. Dat extra moment van aandacht, maakt voor bewoners het verschil.

Mobiele toegang

Toegang tot de woning zónder fysieke sleutel: dankzij keyless entry kunnen huurders naar binnen met alleen hun telefoon. Makkelijk, snel en handig – voor bewoners, maar óók voor jou. Zijn er bijvoorbeeld veel en vaak mutaties? Dankzij geautomatiseerde sleuteluitgifte en -inname is dat geen issue meer. Tweeduizend aankomsten in een week, geen probleem.

Meer over mobiele toegang

Facility management

Huismeesters, monteurs, aannemers en loodgieters: je geeft ze net zo eenvoudig toegang tot galerijen, zolders, kelders, boxen, meterkasten en andere technische ruimtes. Niet meer eindeloos zoeken naar de juiste sleutel, maar gewoon de app openen, klikken en naar binnen. Handiger, overzichtelijker, veiliger. En met onze beheermodule, doen onderaannemers zélf het sleutelbeheer. 

Bouw je brand

Creëer één startpunt voor het contact met de bewoner. Integreer de verschillende informatiekanalen en zorg ervoor dat de bewoner zelf-redzaam is. GuestCompass ontwerpt de app geheel in jullie huisstijl. Kleuren, lettertypes, taal en tone of voice: de regie ligt bij jullie. Zo onderscheid je jezelf, en ben je herkenbaar voor je huurders. 

Wat onze klanten zeggen

Specifieke wensen die ik had omtrent de lay-out werden zonder problemen geïmplementeerd. Zo heb je gewoon echt je ‘eigen app’ als hotel, zonder dat de gast daar een fysieke app voor hoeft te downloaden.

Juliette Hilders - Van der Valk Hotel Sassenheim
Marketing -en communicatie manager

Dankzij GuestCompass beheren onze contractpartijen nu zelf de toegang van hun monteurs tot de technische ruimten. Er is altijd toegang en er zijn nooit meer sleutels kwijt. Dat bespaart veel tijd en geld en levert een enorm gemak!

Jeroen Rous - Lieven de Key, Amsterdam
Programmamanager Innovatie

Shifting from physical keys, tags or tokens to mobile phone access is a significant undertaking. GuestCompass supported us at every step, understanding it is not just about technology but also about people.

Sunniva Roux - Anker STI, Oslo
Housing Director

Specs en features

App én web

GuestCompass is als app én webapp beschikbaar. Net zo makkelijk te gebruiken op een telefoon, laptop of tablet.

Integraties

GuestCompass integreert met bestaande systemen, zoals een intercom of ERP-systeem. Je kunt zelfs een volledig geautomatiseerd check-in proces opzetten.

Gerichte communicatie

Communiceer op een gerichte, persoonlijke en locatie-specifieke manier - ideaal voor nieuwe bewoners. Waar de wasmachine is, wat te doen met het afval en wat de huisregels zijn? Ze ontdekken het in GuestCompass.

Homeflex
Anker
Idealis push messages
Ssh
Appyhome

Zelf finetunen

We maken de app op maat voor jouw organisatie. Daarna pas je alle informatie en content makkelijk zelf aan. En nee, daar hoef je geen programmeur voor te zijn. Zo gefikst.

Doorlopende ondersteuning

Even niet duidelijk hoe je dat ene tekstvak aanpast, of hoe je een push bericht verstuurd op een vast tijdstip in de week? Eén mail of belletje en we helpen je verder.

Meertalig

Huurders uit alle windstreken? Geen probleem: GuestCompass biedt een meertalige online omgeving én automatische vertaalfunctie. Heel fijn voor de huurders. 

Neem contact op

Bel René

Bel René

Bel +(0)85 - 2100 999

sales@guestcompass.nl

Naamloos 105

Of laat ons contact opnemen

Wat staat bij jullie op de prioriteitenlijst; is het meer contact, mobiele toegang of minder email en papier?

Een selectie van onze klanten

GuestCompass