Ontzorgen van thuis tot kliniek

Voor de zorg

GuestCompass ondersteunt zorginstellingen door ze gemakkelijk met cliënten en naasten in contact te brengen. Via de webapp informeer je over: het verblijf, de locatie, mogelijk het herstel en de praktijk. Dan is dát in ieder geval geen zorg meer. 

Maar ook bij extramurale zorg is GuestCompass van waarde: het keyless entry-systeem geeft thuiszorgers toegang tot een woning, zonder tijdverlies of de bewoner tot last te zijn. Dankzij GuestCompass blijft er meer tijd en aandacht over voor degene die er écht toe doet: de cliënt.

Vraag demo aan

Voordelen

Ontdek de voordelen van GuestCompass voor zorginstellingen.

Digitaal up-to-date

De fysieke kamermap is niet meer van deze tijd. GuestCompass voorziet cliënten van relevante, actuele informatie, in een digitale map die wél up-to-date is. Denk aan revalidatie-oefeningen of geplande groepsactiviteiten. Ons platform biedt ook naasten houvast, bijvoorbeeld via directe toegang tot de weekagenda en praktische informatie over de zorginstelling.

Overzicht en controle

Medicijnkasten, -lades of technische ruimtes: plekken waar niet zomaar iedereen in mag. Dankzij keyless entry van GuestCompass beslis en monitor je eenvoudig wie er toegang heeft. Zo houd je overzicht, en ligt de aandacht waar die hoort: bij de cliënt. De digitale oplossing van iLOQ maakt implementatie snel en makkelijk. 

Meer over iLOQ

Mobiele toegang voor thuiszorg

Mensen wonen steeds langer thuis, ook als hun gezondheid achteruitgaat. In veel gevallen staan er van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat thuiszorgers voor de deur. Iemand die slecht ter been is, kan vaak niet opendoen, laat staan vijf keer per dag. Keyless entry van GuestCompass laat zorg binnen, en zorgen buiten.

Op maat gemaakt

GuestCompass ontwerpt de app geheel in jullie huisstijl. Kleuren, lettertypes, taal en tone of voice: de regie ligt bij jullie. Hebben cliënten vooral grote knoppen in felle kleuren nodig, of extra duidelijke uitlegschermen? Wij vertalen iedere zorgvraag naar een bijpassende webapp.

Wat onze klanten zeggen

Specifieke wensen die ik had omtrent de lay-out werden zonder problemen geïmplementeerd. Zo heb je gewoon echt je ‘eigen app’ als hotel, zonder dat de gast daar een fysieke app voor hoeft te downloaden.

Juliette Hilders - Van der Valk Hotel Sassenheim
Marketing -en communicatie manager

Dankzij GuestCompass beheren onze contractpartijen nu zelf de toegang van hun monteurs tot de technische ruimten. Er is altijd toegang en er zijn nooit meer sleutels kwijt. Dat bespaart veel tijd en geld en levert een enorm gemak!

Jeroen Rous - Lieven de Key, Amsterdam
Programmamanager Innovatie

Shifting from physical keys, tags or tokens to mobile phone access is a significant undertaking. GuestCompass supported us at every step, understanding it is not just about technology but also about people.

Sunniva Roux - Anker STI, Oslo
Housing Director

Specs en features

Webapplicatie

App downloaden? Niet nodig. Cliënten gebruiken GuestCompass heel eenvoudig in een browser op hun laptop, smartphone of tablet.

Functioneel

Met de webapp kunnen cliënten méér dan alleen informatie inzien. Gordijnen dicht en lichten uit als je al in bed ligt? GuestCompass maakt het mogelijk.

Zo geleerd

GuestCompass werkt zonder ingewikkeld navigatiemenu. De grote, duidelijke knoppen maken de (web)app makkelijk in gebruik, vanaf de eerste keer.

Valerius zorghotel
Valerius zorghotel Kamermap
Mockup sint jacob veelgestelde vragen
Mockup sint jacob homescreen

Koppelingen

Externe zorgpartijen, zoals Caren Zorgt, verbind je heel eenvoudig met GuestCompass. Zo heeft de cliënt één startpunt voor alle communicatie.

Zelf finetunen

We maken de app op maat voor jouw organisatie. Daarna pas je alle informatie en content makkelijk zelf aan. En nee, daar hoef je geen programmeur voor te zijn. Zo gefikst.

Doorlopende ondersteuning

Even niet duidelijk hoe je dat ene tekstvak aanpast, of waarom cliënten de week activiteiten niet te zien krijgen? Eén mail of belletje en we helpen je verder.

Neem contact op

Bel René

Bel René

Bel +(0)85 - 2100 999

sales@guestcompass.nl

Naamloos 105

Of laat ons contact opnemen

Wat staat bij jullie op de prioriteitenlijst; is het meer contact, mobiele toegang of minder email en papier?

GuestCompass